21 igår.

Fyllde 21 år i går, ingen ålder direkt, men men den var värd att fylla i alla fall, fick allt det jag ville ha =)

Fick en ny Mikro,massa fina Orkidéer och så klart en ny TV =)

Den vita Orkidéen har jag köpt själv, 2 av dom stora orkidéerna fick jag av min familj när jag fick tv och allt sånt, och 1 av dom stora fick jag av Danne, den röda i lila kruka fick jag av Line och Majken, och rosen i den mörklila muggen fick jag av Robban och Buketten fick jag av Maud, Thomas och Ida =) Tack så mycket alla =)


Min Nya tv =)


så Lilly Plutt får vår Lilla Tv i sitt rum så ut med alla Tjock tv,ar :P



Bakade tårta med 2 st våningar igår, trodde den skulle räcka till alla gäster som kom idag oxå, men nej den gick åt =) det är verkligen roligt när folk gillar det man gör :D



så jag fick baka en till tårta idag och den gick nästan åt hela den med, finns en bit kvar som pappa skall få i morgon =)


Anna fyllde ju 20 år den 25,e, så då gjorde jag den här till henne =)


..


Klar =)


Kommer mer bilder i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0