Ljugbluffing!

Trodde Lilly var frisk, men tydligen inte, nu kom Spyan och bajset tillbaka, stackars min älskling <3

5 tvätten på 5 dagar idag :/



Fick för mig i Förmiddags att jag skulle baka, så jag bakade chokladmuffins med Dumle i, måste ha slagit i huvudet hårt, jag som avskyt att baka, men det gick fort och jag blev helt okej nöjd :P var tvungen att testa, skall ju ha Tupperware party på fredag måste ju veta vad jag skall bjuda på, hann och baka innan Lilly blev dålig som tur var :D


Se nu Mosta Natty, kläderna Lilly fick av dig passar skit bra =)


En sjuk Lilly i Lördags :( <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååååhhhhhhhh underbara UNGE!!!! Hon är såååå söt så jag nästan börjar gråta, för jag saknar henne så mycket... kan inte ni komma och hälsa på????



Vad goda muffinsen ser ut, kan du inte lägga ut receptet på dom :)

2011-04-12 @ 16:47:13
Postat av: Weronica

Jag håller med Madde för en gångs skull. Hehe. Hon är så fin att jag blir helt rörd. Så jävla söööööt. Jag saknar er !!!!!!!!

2011-04-12 @ 17:32:54
Postat av: Emmely

Guuuud! va stor hon har blivit!!! fick en chock!! När är hon född???? kram emmely h

2011-04-12 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0