Inget Intressant

Torsdags Nere på BVC, Lilly hade gått ner 200 g, och blivigt 1/5 cm längre, sprutorna gick bra, tjöt i 2 min sen var allt bra.

Fredags hade jag Tupperware Party alla folk var här, Ja dom vanliga då :P sen åkte alla andra hem dom som inte skulle festa efteråt, och så Kom Robert och Julia hit efter tupperwaren. vi partajade till halv 3, ja dom flesta utav oss, jag drack typ inte alls mycket, för jag var berädd hela tiden ifall Lilly skulle komma hem, Mamma ringde och sa att hon skulle skjutsa hemm Lilly för jag hörde hur och SKREK i bakrunden, stackarn, men sen så efter en stund ringde mamma igen och sa att hon somnat,och vid 20.00 tiden så sover hon för natten, men jag var ändå berädd på ifall i fall, Lilly är så IBLAND, saknar sin Mamma, Förra gången så fick jag avbryta och skicka iväg alla för Lilly kom hem, så är det ju när man har barn, man måste vara berädd på ALLT som kan hända =)

Lördag, Annsofie gick ut och rökte, hörde att hon pratade med någon, sen kommer hon in och säger, Tallen- Din granne under vill prata med dig, och jag tänker med en gång neeej, jag viskar till Annsofie och frågar, Vad fan vill hon, är hon ARG? när jag går ut var hon hur glad och snäll som helst.
trodde hon skulle skälla ut mig om all dunkande musik fram tills halv 3 i morse, men nej då hon gillade de skarpt, och hoppades på att vi skulle vrida upp mera :P henne gillar jag redan ;) och när vi skulle gå in så sa hon hoppas ni festar på mera för det gillar jag =)
Hon är över 60 år och berättade att hon precis hade köpt en ny Sterioanläggning :P den här grannen är ny inflyttad precis, bra att ha en sån granne :)

Senare på Lördagen kom Söta Pernilla och hälsade på, snackade lagade Lunch sen kom Jimmy och vi drack kaffe, min kaffebryggare är "trasig" :( 3,e bryggaren jag tar sönder sedan 1 år tillbaka, så det var bara att koka vatten i vatten kokaren och hälla vattnet i bryggaren i filtret så fick det rinna igenom så, sen åkte dom hem och jag följde med Annsofie och Rickard hem på övernattning, Vi var ute i trädgården alltid trevligt, jag mådde verkligen dåligt i lördagskväll typ sjuk :( Lilly ville inte somna så Snälla Rickard stod och vaggade henne tills hon somnade för jag låg redan nerbäddad av smärta :( Tack så mycket Rickard =)

Söndag, vi fixade och tog det lugnt ett tag, sedan åkte vi ner till Lickers och kollade snabbt, sen blev det en fika vid Zaida och Bugge jätte trevligt hade vi och så jävla fint det var där, i sommar så blir det verkligen skoj vid dom =) efter de blev det en sväng till "MORMOR" Annsofies Mamma som jag kalla Mormor, vi tog en kopp kaffe och jävlar vilka goda bullar hon gööör =) åkte sedan hem till Familen Thunberg och var ute i trågårn några timmar för att faga =) sen blev det mat efter de åkte jag hem och sov =)

Måndags  var hemma hela dagen var ute en sväng och gick, Rickard kom efter han hade jobbat klart, tog en kopp kaffe gjorde sällskap till affären, han åkte hem..

Tisdag idag då, var hemma fram tills eftermiddagen åkte in till stan fick 800 kr av en som var skyldig mig de, så nu vart jag RIK.. hälsade på Natta en sväng sen hem igen. nu Desperate Housewives sen Big Brother =)

Onsag i Morgon, Träffa Pernilla vid 9 sen skall vi gå på staden =)

Kommentarer
Postat av: Natty

haha vad fan är det för granne?

2011-04-20 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0