Idag.

Smörgåstårtan blev klar i morse, den blev hämtad kl 10.00 och lämnad på GISAB..
Blev skagen röra och skinkröra i den.. Ursch för tonfisk och leverpastej röror :S

så fick den se ut.



Jag blev i allafall nöjd =)



Har gjort en till i kväll som jag skall klä i morgon innan mamma kommer och hämtar oss, skall bjuda familjen på Smörgåstårta i morgon, det förtjänar dom verkligen efter ALLA DYRA saker jag fick i onsdags :P

Idag fick jag min NYA IPHONE 4, jag råkade spärra min gamla förra veckan och får inte upp den, så det var bara att åka in och beställa en ny som jag fick i dag då :P men nu är problemet här, jag får inte igång fanskapet :S Jag gör som man skall men fattar inte hur jag skall göra med ITUNES? :O men men det löses sig väl i morgon när man får lite hjälp :P



Nu är jag trött och mår illa, vill spy, har smakat och kollat på flera lager med röra i tårtan och nu har jag spyat i halsen, fy fan, har haft en gnällig Lillyplutt idag, men ikväll när pappa Lillys Moffa, kom på tårta så var hon hur glad som helst =) nu sover min lilla prutt unge så gott så <3<3


Bilden är tagen i Onsdags kväll, hon var så dålig hade feber och var så snorig, sen fick hon en alvedon, och då blev hon pigg med en gång, hon har börjar klättra upp så kartongen nu så sitter hon där inne och pratar och skrattar för sig själv, dinglar benet ner för kanten oxå =)
Tänk att om 28 dagar fyller min BEBIS 1 ÅR, fy fan vad tiden har gått fort, hu den har gått aldeles för fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0