Hemma..

Kom hem nu precis efter kalaset ute vid Mamma och Gunnar, fick en blomma av Natta och Micke, Jag tackar för den =) Jag bjöd då på Smörgåstårta och vanlig gräddtårta.

Det här är Gunnars skink tårta, han gillar inte räkor och inte så mycket annat heller, men jag rullade ihop några skivor ost i mitten vid skinkrullarna precis innan vi skulle åka..men Beröm det fick jag av alla, jag är duktig =)



Så häör blev den idag, Skinkröra och skagen röra =) och som sagt mycket beröm, så god så god =)



Nöjd?? JAAA det blev jag =)


Blev en tredje tårta, hade kvar en tårtbotten som jag gjorde upp, och den blev oxå god och mycket beröm fick man =) Man blir ju så glad :D






Kommentarer
Postat av: Natty sis

Lilla kvinna, den var så jävla god! knullade sönder munnen på mig! längtar till nästa tallen smörgåstårta! <3 grr, vi ses imorn på pusskalas! pappa får pussas med micke!

2011-04-02 @ 21:58:26
Postat av: Linda

Va goda dom ser ut =) Kan du inte skriva ut receptet :)

2011-04-13 @ 11:01:07
URL: http://liindaj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0