Frisk?

LillyPrutt blev frisk i går? jo febern försvan i söndags, spydde 2 gånger då, igår var hon feber fri och spya fri, i morse vid halv 5 så var Lilly vaken, det låg något ljust i hennes säng, jag trodde hon hade spytt, men nej det var bajs som hade läckt framifrån får där pinket samlas, bajset hade gått igenom blöjtyget alltså i libroblöjan :S Då var det bara att ställa henne i duschen och duscha henne, jag har då ALDRIG sätt så mycket bajs i en blöja förr, fy fan det gick inte ens att stänga den klockt, när man vika ihop för att kasta den, haha fy fan vad SKIT :P Så Lilly fick en ny bäddad säng, måste tvätta madrassen idag med, fick bara vända på den, jag har tvättat 4 maskiner tvätt på 4 dagar. Jag tyckte det var konstigt att bara Lilly som har fått vinterkräksjukan, Anki på BVC ringde igår och skulle ändra tiden så vi skulle ner tidigare än planerat datum, och då berättade jag att Lilly varit sjuk och att vi hade klarat oss, så då sa hon att då hade vi varit duktiga med hygienen för är man inte det då är ju risken STOR att man åker med i skiten själv, jo hygienen är ju den viktigaste så, då är ju problemet löst :P men sen vet man ju inte om man får den sen i alla fall? men nej nu skall jag fixa lite innan hela dagen springer iväg, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0