Hu ett finger i näsan!

Kom precis hem i från Elle har varit med henne sen typ kl 10 i morse, idag blev de BVC Elle skulle dit med Moa och då fick jag oxå komma in och väga Lilly liten, och nu har hon gått upp nästan 400 G sen den 29.e duktig Lilly, och duktiga mej som har kämpat för henne, Jag har ett sånt aktivt barn så Anki på BVC sa att snart måste jag börja med Välling i från 6 månader för aktiva barn och Lilly har varit så rörlig så hon inte hade gått upp i vikt som hom skulle, inte en 100 G på en månad, men nu äter hon Välling när hon vaknar första gången på morgonen sen somnar hon om sen andra frukosten blir det gröt och pure till Lunch en antingen gröt eller pure till kvällsmat sen innan hon skall sova så får hon välling, och om det är så, så får hon välling i bland på dagen men inte så ofta hon behöver, hon får katrinplommon efter nästan varje målitid någon sked eller fruktmos för de behöver hon :D MIN bebis är det vackraste som finns på denna jord <3<3<3 är nu trött skall nu sova, är bortbjuden till Annsofie och Rickard i morgon kväll på Thaimat och Annsofie hon är så JÄVLA duktig på att laga mat, Gillar hennes mat Grymt mycket <3<3<3<3
Och i morgon bitti kommer Mamma med Bebba skall vara hundvakt för henne tills på söndag Mamma och Gunnar skall till Oskarshamn och köpa en ny bil till Mammita <3






<3<3 Älskar dej min fina Lilly-Rose Linda Wilhelmina Jane Dahlqvist, Älskar massa fina namn oxå <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0