Crapping!

Nu var det ett jätte bra tag sedan man Crappade, Lilly sover och klockan var 23.00 när jag började, var inte trött men nu börjar mina ögon falla ner. Men det blev ett Grattis kort till Moffa i alla fall, han fyller år den 23,e så det är bra att vara ute igod tid :) jag skall göra 2 st ett ifrån Mamma och Gunnar och ett ifrån Natta och Mej,

13/10-10


Jag måste bege mej iväg i morgon för att hitta en hålslagare äger ingen och måste ha det till mitt andra kort, har jag ingen sån ja då kan jag inte göra mitt kort som jag skall ge mej in på att göra imorgon en helt ny design, ja i allafall av mej, kommer inte ihåg att jag har sett någon gjort ett sånt i allafall, men jag har idén i huvudet vill gör de nu men de går ju inte, men men får ju pyssla i morgon oxå, så dagen kan gå lite förtare för Lilly sover, äter och skiter, Roligt? fast jag skall ju vara glad att hon är GLAD som få stunderna hon är vaken, kan väl komma ett litet svid men inte alls så som de var förr :D Älskar min Lilly-Rose <3<3 Nej nu sova, God natt gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nice crapping! ;)

2010-10-14 @ 21:18:35
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0