Ännu mera bilder =)

Jag älskar bilder <3

Jag älskar Bubbel vatten, har inte köpt en läsk på 4 veckor, har bytt ut till Bubbelvatten med Päron, och då blev det -1 Kg på denna kropp hahaha :P


Och jag har inget som helst problem med att lägga upp bilder på min Unge med kläder på, Upp till var och en som förälder att bestämma, så varför skall folk lägga sej i om man lägger upp bilder?

Älsklingen <3


Fina Bebba och Lilly <3


Och idag vart ungen randig och Glad =) och sen somna hon :P


Katt regn =)
Vad tittar Hebbe på?


Är så fin så.


Tror att dom skall få mat och då håller dom ihop.


så fort dom har ätit upp så blir Ella dum och fräser så Hebbe blir rädd, och han som är kille och störst haha


<3


Luka rumpa hahaha :P


Jag har aldrig haft en svart katt och kommer aldrig att skaffa det heller, gillar inte dom, jag vill ha färg och ras, fast Basse är mycket vit och Fin en renrasig Bondkatt, Hebbe är en renrasig Maine Coon och Ella är 2 renrasiga raser i 1 katt Helig Birma och Siames och alla är i flera färger och ingen är helsvart =)


nej nu får de vara bra, skall ta mycket mera kort idag om jag kommer ihåg och om det finns något att ta kort på :P
just de ja har nog hittat den perfekta vagnen till Lilly nu, bara vänta och se om det blir den..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0