Nu lite bilder.

måste lägga upp lite nya bilder på Mina älsklingar, och pappa och på nytt:D

Denna bild tog jag på Uffe innan jag somnade i förrgår, och när jag vaknade så låg han raklång på min arm som en liten bebis<3


Tog nog denna igår kväll Basse bara satt sej framför bobban<3


se vilken snygg katt jag vaknade upp till i morse Lilla Robert<3


Den här lilla katten är verkligen Som en Bebis<3 följa med mej vart jag än går, till och medPå toa mitt i natten och skall alltid ligga så näraoch sova i sängen, det gör dom andra 2 oxå, men uffe är ändå lite speciell, Man känner sej verkligen älskad av dessa katter:P Även för att man kastar ut dom ibland=)


Och här har vi då Pappskallen som snart skALL Bli MOFFA;P haha som gillar 1L Ärtsoppa och många Pannkakor:D haha och kolla han har ingen MUSTASCH!!!!! Och det är du fin i pappa så skaffa inte det igen:D


Var nere på Decaup med Jessica igår och då köpte jag denna fina Dekorationen och satt på mina 4 tråkiga vita garderober. skall ner i morgon och köpa några till skall ta bort dom gamla i köket och sätta dit nya NICE=)


Natta har köpt den till Familjens bebis som skall komma om 2 månader, du är bara för underbar Natty<3<3
Är storlek 56 men den ser ju hur stor som helst ut:D


Och tack min underbaka syster för att du köpte mina Älsklingsbyxor oxå:D
älskar verkligen detta tyg, nu har jag svarta, Gula och denna färg och hoppas vi får vårat paket i morgon för där ligget ett par mörk turkosa oxå:D i stället för att gå och köpa dyra mamma byxor så köper jag mysbyxor som man kan ha sen oxå:D Natty du får pengar så fort jag kan<3<3<3


Naj nu blir det Tack och GodNatchos!! puss hej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp vad ung markus blev :)

2010-03-05 @ 10:50:41
Postat av: dez

haha storlek 56 kommer den ha på mindre än 3 månader :P så .. köp inte för mycket 50 kläder bara

2010-03-05 @ 12:23:04
URL: http://denzohdahlia.blogg.se/
Postat av: tallen

I Know Moa, men den såg så Jävla stor ut;) jag har typ inte köpt något själv har fått massa av folk:P

2010-03-05 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0