en hel dag på stan = Fotsvett :P hahaha

haha fy fan vilken fotsvett jag har nu, fy fan:P har gått på stan i från 13.15 óch kom hem nu vid 19.30 och då kan man kalla att det stinker:P haha tycker det är jätte roligt faktiskt:P så nu blir det lite bilder på vad jag handlat:D

En fin Rund Matta Till min lilla bebis=)


Här är en till matta med fina Kryp på en avlång som spjälsängen skall stå på och båda mattorna är turkosa=)
och som ni ser i så är Baljan där i oxå turkos:D


Och en Turkos panelgardin som skall hänga i fönstret så min bebis kommer få ha temat Turkost för det passar både tjej och kille=)


och som ni ser på är Hjärtanen oxå tuskosa=)


Köpte en Lagerhylla i dag som jag skall måla i turkost och ha brevid sängen med massa fina saker på:P
så den tar jag med till mamma och gunnar och målar i morgon=)


Har även handlat en svart stämpeldyna till mitt scrapping=)


Handlade en god Festis och godis till i morgon, schampoo 2 st i olika smaker, ja eller lukter då:D sen en diskborste som man häller diskmedlet i skaftet mycket bra sak det där:D men sen så glömde jag ju handla diskmedel:S får Göra en annan dag har ju så jag klarar mej ett tag till:P och sen då min bebis fina gardin:D


Handlade massa nudlar, pasta:D och en klösbräda till mina 3 bebisar, och ett paket blöjor, har man en kupong på 30 kr så passar man ju på att köpa blöjor så betalar man 8 kr för ett paketblöjor. men det är ju bara 27 st i dom lite, lite tycker jag då da!! men men sen har jag inte handlat mera och lika bra var det:P hehe


Nytvättade kläder och massa kräkhandukar, och det fina godedjuret som är i från min mamma och gunnar, alltså  mommo och moffa:P


4 st blöjpaket, Liberos engångs skötunderlag, ett skit snyggt regnskydd i svart vit mönstrat:D och den lila kassen i från malmgrens med ammnings-bh jag fick av mamma för 400 kr då da:D och så ligger det en liten pälsmössa under som jag hade på min skalle när jag var liten:D


i den sista lådan ligger ytteligen 3 st blöjpaket:D och ja pinklakan som man kan ha till skötunderlag oxå:D


så nu skall jag in och se på tv och sova, Och GRATTIS ANNA PÅ DIN 19 ÅRSDAG IDAG=)

OCH OM 5 DAGAR I DAG FYLLER JAG LIXOM 20 ÅR=)

OCH SOM JAG LÄNGTAR TILL FÖRLOSSNINGEN ATT FÅ KLÄMMA UT UNGEN OCH KÄNNA HUR ONT DET GÖR:D HAHA..

JA JA HEJ DÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0