Uffe <3

Min Älskade lilla bebis Uffe låg död utan för min lägenhet igår han hade blivit påkörd av någon jävla idiot :(
grät så mycket igår så jag fick näsblod, tänker bara på min lilla katt hela tiden, Basse kom in igår precis efter att jag fick veta vad som hänt med Uffe, han gick runt i lägenheten och skrek, han var inte sej själv, han fick lukta på Uffes halsband som jag fick kvar av honom lite blodigt var det men inte alls farligt, Stackars Uffe och stackars Basse :( Jag såg inte Uffe själv Men Alex och Madde sa att det såg ut som han sov och var fin med bara lite blod i örat. vi åkte ut till Mamma och Gunnar och begravade honom ute i skogen där Viktor ligger, så nu ligger mina fina älsklingar brevid varandra <3<3<3

21-7-10 försvann du Älskling :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0