Trött!!

Fy fan vad trött jag är hela tiden, det är den jävla medicinens fel, den skulle göra så jag blev av med det onda men istället gör den så jag sover igenom hela dagarna och inte hinner med att äta klokt som dom säger att jag skall, och det är jobbigt Hu ja... Tänker på Min Fina Mamma som skall opereras i morgon, Jag håller tummarna och tänker på att allt kommer att gå bra <3 Älskar min mamma så Fruktansvärt mycket <3 och varför detta väder? varför kan inte den äckliga snön försvinna? den kommer säker ligga kvar tills den 1.a Maj när Jag skall kalva, om inte tidigare eller Senare. Skall åka in till stan i morgon och sova där, skall jobba på onsdag till torsdag, det var på torsdag kväll de va Ljusparty i Tingstäde, åh på torsdag är det den 25.e och då får jag ju lön NICE=) funderar på om jag skall se klart filmen jag somnade ifrån förut i kväll, hinner aldrig se klart en film för jag bara somnar, är det ett tecken på att dom är så tråkiga då kanske? naj hu nu måste jag göra något innan jag slocknar.. 

Min Vackra Och Bästa Mamma<3 Jag Kärlekar Dig<3


Här har Vi allas Galna Gunnar<3


Mommo, Moffa Och Mamma så fina<3


Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0