Stan.

Är inne i stan vid Mommo och Moffa, skall ju jobbe i morgon lättare att sova här så slipper man gå upp så tidigt:D
ja kom in hit åt mat gick till affären, pratat med Natta och Danne, ligger nu och lyssnar på musik.
träffade min älsklings mamma i dag, dom var ute och gick så mötte jag dom och gick tillsammans med Mamma och 2 st brukare. var nere på Decaup och på Ica specialen fick en jätte fin rosa vaxduk av Mamma och ett spasett som jag har spanat in sen i sommras när Linda fick ett när hon firade sin födelsedag:D Linda= Daniels syster=)  sen gick jag med till Mammas jobb och kopierade papper som jag skall skicka till mina löneassistenter för att kunna se hur mycket jag får i mammapenning sen, fan måste ännu söka 2 st jobb ikväll oxå, så jävla tråkigt. och sen så skall jag jobba i morgon börjar kl 08.45 och slutar kl 09.00 på torsdag morgon:D
på torsdag blir det ju ljusparty Hemma vid Annsofie och Rickard.
jaha ja vad händer annars i kväll då? naj inte mycket alls skall bara ta det lugnt och lägga mej tidigt så jag orkar upp i morgon:D
Här kommer lite bilder på allt och lite till=)


Gjorde ju Ultraljud den 2.e December, håller på att göra ett Album så man får tiden att gå, Lite Scrapping är ju alltid Roligt:D


Tagen förra Veckan när jag var i V.28+något kommer inte ihåg Men alltså V.29 blir det då.


För någon dag sedan låg jag och BasseBebisen och Myste till en film innan vi skulle sova. Han ligger och Känner när bebisen sparkar där inne<3


Det första man ser när man vaknar på morgonen är Mina 3 Underbara Bebisar, Basse, Bobban och Uffen<3


Ett litet mörkt Tvrum som är mitt är det Bästa=)


Stort och Ljust sovrum sover man bäst i:D ser inte ut så här nu Lite Annorlunda nu=)


Här planterar jag en Kärleksblomma Till mej Danne och bebisen<3 den har blivigt mycket större nu=)


Så här ser min Nya vaxduk ut. haha såg att det stod Grattis på födelsedagen och sånt när jag la på den på bordet:D hehe men det struntar jag i, den är ju rosa och skyddar bordet, för pappa hade fixat det innan jag fick det så det blev som nytt:D


Mitt Spasett jag fick i dag av min mamma skall jag hem och använda på Torsdag när jag har slutat jobba:D


Hahaha såg igår att Apoteket i slite har fått en ny skylt Kronans Droghandel=) haha helt sjukt..


Åh när jag kom in på affären såg jag alla dessa vackra blommor,ÅH vad jag Älskar blommor ville ha alla, när jag får pengar skall jag fixa skjuts in till stan för att bara handla blommor, pratade med natta samtidigt så hon fick höra hur glad jag blev av att se dom:D hahaha


Ser ut som en vatten vacker växt<3


Så Häftig:D


En sån här har jag redan men jag vill ha en till, tycker om stora växter, och små men då skall dom vara fina och häftiga:D


Här kom ett litet träd, se så grön och fin:D


Naj nu skall jag gå och skära upp min banan och äppel och ananas jag har köpt. en lite fruktsallad mycket gott. skall fixa min kvällsmat tills i morgon om jag orkar i kväll eller så gör jag det i morgon när jag skall äta den. nej åter kommer senare. Herra!!


Kommentarer
Postat av: My

åh bebis mage. <3

2010-02-16 @ 19:57:28
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint album du gjort, snart får vi pyssla tillsammans:)

2010-02-18 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0