Jobba..

sitter på jobbet nu och dricker kaffe och slöar=) skall börja städa snart.
glömde skriva igår men fruktsalladen var skit god:D

Bara Äppel, Banan och Annanas=)


Har varit Rökfri i 6 Veckor och 2 Dagar i dag. när jag ser denna bild känns det som att det var jag som höll och skulle röka alla dom samtidigt.


Nej Tack Till alla Cigg, fast ibland blir jag riktigt röksugen, men har inte tagit ett bloss alls sen jag slöt:D mycket Stolt över mej=)



Har hittat ett Badkarsskötbord idag Tack vare Annica=) Ringde till mamma och Berättade det
helt nytt aldrig Andvänt ligger ännu kartongen. då sa mamma säg till henne at vi tar det=) så mamma bestämde att vi sulle köpa det skötbordet=)
Älskade mamma<3


Återkommer senare Ciao:P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kul,exakt likadant skötbord som vi har!

2010-02-17 @ 21:57:49
URL: http://jezz1979.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0