Idag Alla <3 -Dag.

igår va vi vid Jessica och Pedro, åt Tacos gott var det=)
sen satt jag och Jessica och Scrappade i några timmar medans Danne och pedro satt och kollade film.

jessica satt och gjorde klart sina alla Hjärtansdag kort och jag gjorde några igår:D
och nu håller jag på att baka Kärleksmums, skall bjuda Natta, micke och pappa på mat i kväll, vet inte om Danne skall vara med, men skit vart.

mina kort jag har gjort..

Till Mommo och Moffa<3





--------------------------------------------------------------------------------------------
Till Danne<3




-----------------------------------------------------------------------------------------
Till Mamma och Gunnar<3




-------------------------------------------------------------------------------------
Till min Älskade Natty<3




Så de var mina kort skall försöka hinna göra 2 st till:D innan folket kommer:P

Kommentarer
Postat av: My

haha va söyt du är som gör så fina kort! :)

2010-02-15 @ 13:21:57
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: Natty

åh jag blev så rörd så jag började gråta :) love you!

2010-02-16 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0