God Kväll!

vad har hänt i dag då? vaknade kl 08.45 skulle ringa ett samtal kl 09.00 men Kärringen var inte där hon var på kurs, trött var jag men kunde inte somna om.
 gick upp åt frukost efter frukosten gick jag och tog en dusch.
 sen när kl var kvart i 11 - 11 någongång Började jag med lunchen, Kyckling Ris och Curry sås.
Medans kycklingen stod på spisen passade jag på att städa lite. sen kl 12 var maten klar och då var det bara till och äta, gud så gott kyckling är=)
efter jag ätit och diskat gick jag och mötte nattapatta utanför Ica specialen för natta skulle handla garn till min lilla bebis, men det fanns inte så mycket, men 2 st nystan köpte hon för hon skall göra en snuttefilt till Min LIlla:D snäll du är min älskade syster<3 träffade jill så vi gick med natta hem till micke för vi skulle fika, pappa kom och dit efter han hade slutat. sen åkte pappa ivåg för han skulle hem till hultsfred i kväll, kommer tillbaka på söndag natt. gick hem sen till mej med natta och micke, vi satt och spelade kort tills mamm om, hon hade med sej mitt nya skötbord:D gotlandshem måste komma och ta bort handtaget vid badkaret för att skötbordet skall passa där. men men efter dom åkt ringde hasse och saa att han stod utanför så åkte vi till lärbro. har tvättat lite och fikat, sen vid kl 21.00 typ tog vi bilen och drog ner till slite, passade då på att springa in till mej och hämta sandpapper och min medicin jag glömde. åkte omkring dä ett tag sen drog vi till hellvi och åkte ner till Takstein och kollade, fan vad äckligt det var där nere. är nu hemma vid danne kollar på Takstein på youtube, haha AJ aj aj, vilka bra ljudefekter dom hade då:D har en konstig kännsla i kroppen, man kan nästan tro att jag skall föda nu:P haha naj men jag vet inte jag naj!!! skall väl snart gå och sova det är ju en dag i morgon oxå. skall slipa och måla spjälsängen och få den klar:D 
nej men jag får väl skriva mera i morgon.
Ha det Alla  Ciao!!
Lite bilder tycker vi om=)

Hej Älskling<3


Lilla Bobbster Trött=)


Den vackraste och Finaste Darracq som Finns<3


Saknar dej så fruktansvärt mycket min Lilla Viktor<3


Här hat vi den Söta Moltas Björnen<3


Här är Den Söta Chablie, som inte riktigt hänger med Längre=( <3


SE så Liten Lilla Uffe puffe va när vi fick honom<3


Och sist men inte minst Lilla bebba. har inget annat kort på henne just nu:D


Alla Djuren vi har:D Så fina Dom är Alla<3
Naj god natt och sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0