Allt och Lite till.

Jenny, Anna och Jimmah har varit här precis och spelat kort, Hjärter 7=)
hu vad skall jag skriva, har träffas sabina och Ida och Maria en stund i kväll med Anna.
mamma skickade en bild på skötbordet för Gunnar hade snickrat ihop det. fint tyckte jag att det var:P
Det är en Tvättbjörne Basick eller hur det nu var. sprillans nytt aldrig andvänt:D
,

Hittade en sån fin bild på min lilla bebis Basse<3 Han ligger nu Brevid mej i sängen nu och myser, Älskar dej Min fina Bebis=)


Åh mina Vackra Älsklingar Basse och Bobban<3


Fick en Ny barnvagn igår, ja ny och ny den är ny för mej, Älskar lite äldre Modeller, specielt Hjulen dom bästa som finns Tycker jag=) En Emmaljunge Ett ganska Dyrt Märke, men jag är bara glad ja:D


Skinksallad mycket gott, åt det Både igår Kväll och Nu ikväll med lite creme fraiche och Kryddar, så gott:D 


Jag bjöd Hasse och Danne på Mat i dag för att hasse hämtade mej i stan så slapp jag ta bussen men alla mina saker, Snällt Hasse.


Och Lilla Daniel<3


Måste ju Självklar lägga in en Bild på Uffen oxå, min Minsta Bebis<3


Hittade Denna bild på min Telefon På Danne och Jessicas och Pedros lilla Sötsak Elias, Tänk snart är det inte långt kvar tills Danne sitter där med Sin Egen lilla Bebis<3


Så nu Får det Räcka för ikväll:D skall se på film Laddade hem både 1,an och 2.an att Natt på Museet igår. tänkte se lite på den första och sen tänkte jag somna, Måste ringa ett samtal i morgon, Hu slösa på sina pengar inte roligt:(

Och förresten till den Anonyma vem är du som vill Pyssla snart??

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Therese (Annas syrra)

Kikar in på din blogg. Vilken sida hittar du den faktan om hur stor barnet är för varje vecka? =)

2010-02-19 @ 09:12:17
Postat av: Natty

vad roligt ni verkar ha haft det då :)

men jag hade det också bra igår, bakade tre sorters kakor och du ska få smaka en av dom idag om du kommer hit liv! <3

2010-02-19 @ 10:13:15
Postat av: AnnaaNordin

om filmen.. 1an är bra men tvåan suger!!

2010-02-19 @ 10:35:36
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0