Akuten.

Har hela dagen igår haft ont i magen till och från, kräk upp i halsen oxå. beslöt oss för att åka in till AKUTEN, kom till förlossningen fick sitta och prata sen göra ett piss Test, sen fick jag lägga mej med CTG Mätare för att se om det var värkar jag hade, Men kurvan var jätte fin tyckte dom där inne, inget fel på Bebisen, felet är vid mej, Poblemet är att jag slarvar med maten, jag får i mej för lite mat måste äta 3 ggr dagen och helst på samma tider, men ibland blir det bara 1 till 2 ggr jag äter mat om dagen, har något med Mag syran att göra. fick medicin utskrivet i går som jag måste hämta sen, skall äta det i 2 veckor, och blir det inte bättre får jag åka in igen, blir det bättre får jag äta det Resten av tiden ut. Läkaren ville att jag skulle Stanna kvar i några dagar, men jag jobbade igår kväll och kunde inte stanna, tycker inte om att vara på Lasarettet än i nödfall. Tack Liz För stödet igår<3 Slöt kl 09.00 i morse, väntar nu på att Hasse och Danne skall komma in och hämta mej, skall få hem min nya barnvagn som jag fick igår. Gunnar skall åka ut till roma i dag och Köpa Mitt skötbord=)
Hoppas att jag kan bli frisk snart INte skönt att må som man mår:( men men Mitt fel.

Naj men återkommer senare. Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Natty

är så sur för att ni inte ringde mig!!!!!

2010-02-19 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0