Scrappingen.

kom precis hem i från Tjejkvällen, Tjejscrappingen=) mycket trevligt var det, fick 3 st saker Gjorda. Håller på att göra ett album till mamma som fyller 50 i november. så jag har ju tid på mej, men det känns som att albumet kommer bli färdigt mycket fortare, kanske inte kan vänta med att ge det tills hon fyller år:D haha

Denna gjorde jag i måndags tror jag att det var när Annsofie och Rickar var här och Fikade och Scrappade.


Här kommer en bild på Wera=)


Och så har vi Madde=)


Och på Natta.


nu kommer bilder jag har gjort för ett bra tag sedan..
men det till hör mammas Album.

första sidan i albumet med en fin Text skriven på Engelska.


Mommo, Mamma och Moffa<3


Här har vi Gunnar=)


Jag och Natta..


så nu väntar vi bara på Barnbarnet:D har ännu många toma fickor i Albumet så massor av flera kort kommer att behövas=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefint du har gjort!!!!! <3 <3

2010-04-07 @ 23:22:51
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: Weronica

Duktig du är. Det passar dej bra att scrappa :)

2010-04-09 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0