Mvc.

var nere på Mvc i dag kl 13.00 vi pratade om förlossningen och så skrev lite om vad jag ville och så när det var dags.. När jag var där den 31.e mars så skulle jag lämna ett urinprov dagen efter, och jag frågade hur det såg ut, hon sa att det var jätte bra inge Infektioner eller något, men nu när jag skulle kolla på stickan så visade det andra färger, och min Bm blev orolig och ville att jag skulle pinka igen och att någon annan där skulle se så att färgerna stämde, jag pinkade igen och lämnade det och satt mej i väntrummet. efter en stund kom hon ut och sa vänta lite och rusade iväg för att prata med min Bm. det visade sig att jag har för mycket proteiner i mitt urin och det kan utvecklas till Havandeskapsförgiftning, så det blir att pinka i morgon och ta bussen in till stan 08.10 för att åka ner till Mvc inne i stan bara för att lämna ett pissprov:S hu vad jobbigt, men man vill ju inte bli sjuk! och snart är det dags, snart är Bebisen här=) Undrar vad det blir, om det blir en liten H***** eller en liten L****??? Längar såå bara 19 Dagar till BF=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0