lite nytt=)

kom precis hem ifrån Lärbro Ifrån Scrappingträffen=) blev 2 st Papper till albumet ikväll=)

Lite äldre eller ja ganska mycket Äldre och lite nyare bilder på natta=)


och så på nattas och Mina första katter vi hade, Ingvar och tiger, Tiger kom ifrån norge och honom fick jag av vera, och ingvar kom i från maddes katt och den fick natta av henne. och mamma tyckte jätte mycket om dessa katter=) hade dom när vi bodde på landet:D


fick pengar av mommo och moffa när jag fyllde år att köpa en blomma för, önskade mej en grön växt i ställer för en bukett som vissnar efter någondag, så då köpte jag denna i måndags för mina extra blompengar=)


Min Mamma är världens bästa, idag kom mamma införbi när hon slutade jobba, då hade hon varit och köpt En Ammningskudde=)


Och En Bärsele,


Och en Mjuklift=) Fast jag betalade lite på detta, men jag visste inte om att jag skulle få det här Alls, jag sa till mamma att jag tänkt och köpt det men då hade hon redan fixat det, hon är bara för snäll min mamma<3


så nu blir det till att se Andra Avenyn så spännande nu jo:D
Good Bye=)




Kommentarer
Postat av: Linda

Va fint det blev, du är ju jätte duktig:)

2010-04-14 @ 23:31:36
URL: http://isakliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0