idag då!!

idag har jag varit i stan, Hasse skjutsade mej till mamma för att hämta pengar och sen vidare till stan där jag mötte upp Annsofie och Rickard..

Var bara tvungen att köpa denna tavla inne på rusta REA jo 10 kr:D haha Jävla clown Tavla:P man kanske kan piffa till den och måla den Finare och Roligare???:D


Köpte även en skärmaskin på Panduro för 149 kr, till Scrappingen:D


Köpte mina älsklings plastmuggar inne på Åhlens för 5 kr styck:D Ta 3 betala för 2=)


Älskar även dom plastskålarna oxå, har 2 st sen innan och mycket bra att ha går inte sönder om man tappar dom i golvet:D 10 kr st. men ta 3 betala för 2 var det=) fast det såg jag på kvittot efter:S


och ett gott slut på Lördagen=)


så det var allt jag köpte idag, men det fick räcka:D åkte sedan hem Till Annsofie och Rickard, och där åt vi Julskinga i stora lass fy fan vad gott det var och med icas egen Senap. mm mycket gott. Rickard skjutsade hem mej vid 21.30, med en gång jag kom in satte jag på varmvatten och fyllde badkaret gud så skönt det var att lägga sej i.är ännu lite hängig, men hoppas det går över tills i morgon:D skall snart sova med mina bebisar så man orkar med Morgondagen=) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0