En heldag med Moa Monika och Mille=)

idag har jag varit med monika, moa och mille hela dagen typ, gick till affären Monika bjöd på Glass tack så jätte mycket=) gick med moas hund ner på standen och sen vidare till en lekplats så Mille fick leka lite, men fy fan vad det skulle till att blåsa:( men sen gick vi hem till mej för att pinka:D efter det hem till moa och monika för att lämna hunden och sen gå till Lännaskolans lekplats och leka lite till. sen hem till dom igen och ha det allmänt trevligt, monika bjöd på Mat skit gott var det. sen målade Moa och Mille mej på magen, och Monika lekte Barnmorska för jag bad henne känna om bebisen hade Fixerat sej ännu:P och sen började Hon Att städa, Duktigt=)

så Här blev Konstverket:D


Handgjort av Milius och Moa=)


Moa och Monika gick precis hem, köpte chips och Coca cola och gick hem till mej för att se film, Men moa satt med Mobilen och Försökte få kontakt med en Alien i Rymden:P och Monika satt och letade efter STORA bitar chips till mej:D Tack för idag Hörrni<3 naj nu skall jag snart sova, har en sovande Basse i knät nu, så skall snart ta med honom in i sin säng:D Älskar mina fina Katter<3 Hörs i morgon Moa och Monika=) sov gott på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0