En dag med Annsofie och Rickard..

Var nere på Decaup med Annsofie och Rickard i dag sen till ica, och sen hem till mej, vi grillade men fy fan vad kallt det var men det blev skit gott. Pommes och Grillat Kött sååå Gott=) sen diska och när kl var 17.40 kom jag på att jag ville upp till Papperssvalan för att handla och dom stänger 18.00 på helger, men vi han som tur var, och så har vi suttit och pysslat hela kvällen, har fikat och så gjorde jag Milkshake I min Bästaste Blender=) Älskar denna Sak=) så dom åkte väl hem för typ en timme sedan. skall in och sova snart upp tidigt:S

Grillade Kött=)


Rickard tänder Grillen.


Annsofie med Ciggen i käften som vanligt:P


---------------------------------------------------------------------------------------------------
Det jag köpte idag=)

DalmatinPapper=) köpte vid Papperssvalan.


Massa bra Linjaler till Scrappingen=) Nere på Decaup.


Bara massa siffror med Klister bakom:D Decaup!


Massa Bokstäver:D Decaup!


Klistermärke Till Mitt bebis album=) Decaup!


Klistermärke som ser ut som band med Blommor på. Decaup!


Pärlor i från Papperssvalan:D



MassaA bra påsar till allt smått och Gott, Papperssvalan=)


Lite Dekorationer på Papperssvalan=)


Köpte denna fina lila påse med massa blommor i vid Papperssvalan,  det var Rea på den=)


Så här blev mitt Konstvärk=) på dom Vackra Hundarna<3



Min fina fiskmatta:D Såg att mamma och gunnar hade en oxå fast i en annan fårg och då var jag ju tvungen att ha en jag oxå. I mitt badrum har jag Ju fisktema:P


så det var väl allt då=) I morgon blir det Lunch inne vid mommo och moffa och sen blir det MVC i stan oxå på en koll för maria är ju tydloigen på semester ännu:S

Kommentarer
Postat av: Socialen

Hur skall du kunna ta hand om en unge, när du inte ens kan sköta dig själv? Spännande..... Let´s see

2010-04-11 @ 22:40:02
URL: http://www.socialstyrelsen.se/
Postat av: Julia

Men va fan!

Varför skulle hon inte klara av det?

Jag tror på henne iallafall!

2010-04-12 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0