lalalalala

jaha ja vad skall man skriva här då?
har varit i skolan i från när vi började kl 9 tills vi slöt typ kl 2.. de kändes skönt de:P
måste fixa praktikplats nuuu vart fan skall man vara då?
jag vet inte det här är den sista veckan som vi har på oss att fixa annars så får vi 6 veckors frånvaro:( aj hu..

anna du vet att danmark har fått skåne helt gratis va??:D moahahaha

för de har vi bestämt:P

varför skriver jag blogg egentligen för??

vet inte tycker de är så himla tråkigt elixom:D



jo just ja.. skall ju hem till moltas i kväll jo:D jag och lille viktor skall sova vid mamma och gunnar.. och få lite tvätt tvättat och så:D och så skall vi kanske klyva ved moahaha de är så jävla kul tycker jag:D



men men ha det bra alla där ute.. see Yaa

Kommentarer
Postat av: Annaa Nordin

HELLRE DANSK (skåning) ÄN GOTLÄNNING!!!!!



SKÅNE ÄGER :D:D:D:D

2009-03-23 @ 15:21:16
URL: http://annamupp.se.nu
Postat av: Anonym

Nu skøter du skolan lilla du! inte långt kvar :)

2009-03-23 @ 15:27:59
Postat av: Nathaly

Ja Anna borde stanna i danmnark...

2009-03-23 @ 19:39:16
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0