UL idag:D

jaha i lördags flyttade jag in i min nya lägenhet, fick flytta in tidigare. och i går fick jag upp lampor i taket och fick en jätte fin och stor soffa:D jag har startat ett kollektiv här nu.. sen jag flyttade in så har jag haft många övernattare här.. men det är roligt:D i dag skall vi på Ultraljud kl 14.00 så vi skall åka in till mommo och moffa och äta lunch först ribben och sås o pera:P mmm mommos mat är den godaste:D på fredag skall jag jobba, och på lördag skall jag och annsofie och anna baka, och så får jag hem min nya bokhylla/tv-bänk så den måstes skruvas upp:P nej nu skall jag äta frukost annars så kräks jag. och det vill inte anna att jag skall för hon vaknade igår av att jag stod och sypdde:P hahaha åh just det min dator är helt fixkad nu har windows 7 nu mycket bra blev det, och så mitt internete skall jag hämta i lärbro på fredag för danne fick ha det så länge tills min dator var fixad:D men men Herra..

Kommentarer
Postat av: My

Lycka till på Ultraljudet :)

2009-12-02 @ 14:09:10
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0