va fan..

sitter hemma vid jennifer nu har sätt på Happy Feet. söt han var när han var liten:D ser på 2 1/2 man nu:D och smsar med ett nytt ragg haha:D vet inte vad det går för rykten på slite, att jag är på väg tillbaka till morgan och jag vet  vem som sa det oxå.. men du vet tydligen inte vad du pratar om. och den som säger att jag skall sluta snacka skit kan ju ta sin egen medicin och sluta själv med skitsnacket. och folk skall snacka om att inte ge ut folks nr.. men men det var ju ändå bra att du gjorde de.. så nu fick jag ju hennes nr oxå.. och det var ju bra de:P ja ja folk pratar dom.. alla pratar skit bakom ryggen på alla.. och så är det och det får man leva med oxå.. 

ja ja ja..:D
 

det fick bli gammla bilder har inga andra på jennifers dator..


Jennifer tror att hennes granne är varannan vecka uppe hos sin älskarinna:D haha


haha skall sova nu skall upp kl 6 i morgon huu:D men men God natt.. Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0