Skillnaden mellan oss...

sov vid mamma i natt.. åkte in till stan i dag.. åkte hem till mommo och moffa och fick kött och pera:P natta var där oxå.. natta gick till jennifer och jag och moffa åkte på stan och köpte julklapp till natta:D hon kommer att älska deee:D sen gick jag hem till natta och jennifer.. vi drog ner på stan gick till bolaget och sen åkte vi hem till natta.. skall göra oss i ordning nu skall i väg och simma snart:d man måste ju bli lite slank till sommaren:P (studenten):D ja ja jag är redan på god väg har redan gått ner 5 kilo sen den 28:e september... och det är på god väg i ställer för att gå upp 1 kilo då och då.. som vissa andra... 


Mina ugg skor är helt moggliga för det blev en vatten skada i källaren:( huu.. men nu har jag köpt ett par nya:D


mina nya:D


har sålt min långa goos jacka.. skall köpa en ny kort..
.

skall åka och simma nu.. hej då...

Kommentarer
Postat av: foxy

HAHA, vilka snygga vattenskadade UGGS :D

2008-11-21 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0