sjuk...

sov vid mamma och gunnar i natt.. blev sjuk i går fick så jävla ont i magen huu.. mamma skjutsade hem mej kl 8 i morse, fixade lite..var skit trött så jag gick och vilade när kl var 9.. sen vaknade jag inte förens vid 20 i 2 i dag.. men fy fan vad skönt det var att få sova ut:D åkte hem till mamma förut men hon och gunnar skulle in och handla i stan så då åkte jag med.. vi åkte på öb och där träffade vi natta.. sen åkte jag och natta hem till henne.. men vi skall snart till jennifer och mysa och sova:D vi skall simma i morgon kl 7 så jag hinner med bussen 8.15 till skolan.. så det blir bara simning i 40 min..  så nu har vi börjat med det och de gör vi 3 gånger i veckan nu.. och det är ju bra..

det är här på solbergabadet vi simmar..


25 meter hit och dit är mycket de.. och så gör man 5 st armlyft efter varje 50 meter..


ja ja nu skall jag fixa lite här innan vi drar good bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0