sååå JÄVLA kallt....

var och simmade i går.. skit skönt:D det blir väl på tisdag morgon oxå?? sov i slite i natt med natta åkte in till stan halv 2 i dag.. gick på stan ett tag och köpte tights och så kollade vi på goose jacka... natta åkte till jennifer och jag drog till mommo och moffa för att få lite kvällsmat med mej hem och en liten slant, och så fick jag groggvirke me:D när kl var 16.20 gick vi till affären och handlade lite.. 16.40 tog vi bussen hem till natta.. skall äta snart och göra oss i ordning.. jennifer kommer snart med mina öl.. som jag lämnade vid henne i går.. fy fan vad set snöar här i stan.. fy fan vad kallt det är:( men men vi skall ut på krogen i kväll och göra stan osäker:D MOahahaha

lite äldre fyllebilder natta som försöker göra sej snygg:D


natta skall krama mej och danne:D haha kommer inte i håg det bara:D


Jennifa:D:D:D



jag hemma på gråbo en gammal bild.


Fy fan vad det skulle snöa här i kväll hu:(


Snöstormen skulle ju fan inte börja fören i morgon juu sa i alla fall mormor:D


ni får veta hur det gick i morgon:D hahaha  Good Bye...

Kommentarer
Postat av: foxy

Haha, ja för mormor vet ju allt om vädret :D

2008-11-22 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0