Polis Jävel..

mår så där i dag.. det blev slagga på gråbo...jag och jennifer skull prata med morgan för han var tydligen ledsen så vi gick dit, och då blev det bråk.  jag blev knuffad och kallad för fitta. av en kärring jävel... hon fick tillbaka hon.. jag knuffade henne rakt ner i hennes staket hahaha.. det gick nog sönder.. efter ett tag gick vi till natta och berättade vad som hade hänt.. hon blev rasande och sa ingen kallar min syster för fitta och ingen rör henne... så jag natta och jennifer och alex vi var med gick dit.. det blev bråk i gen och en ful äcklig alkis spottade natta i ansiktet. och så kom polisen fy fan vad fula och störda dom var..  ja polisen kom och skulle prata med oss alla, kärringen och jag stod på varsin en sida av staketet och hon drog tag i mej och försökte slå mej.. jag tog tag i henne och gav henne en knytnäve rakt i ansiktet och polisen blev fly förbannade och drog bort henne och sa nu är vi jävligt trötta på er.. vi 3 fick gå bort och prata med dom den korta polisen knuffade mej as mycket full som man var så kaxade man mot dom och dom blev ju inte trevligare.. haha det blev ingen fyllecell i alla fall.. vi drog ner på stan till bistro alex körde oss snäll han är:P.. fy fan vad halt det var jag halkade hela tiden och mina knän är röda av skrubbsår huu:(  kom in gratis på bistro gratis garderob och gratis dricka kvällen blev lyckad i alla fall:D och så gjorde man bort sej på alis oxå haha jag fick 2 st tomater av dom snälla dom var:D vi åkte hem kl 3 typ i morse.. jennifer ringde alex men han sov typ.. och vi sa att vi hade stukat foten och att vi måste hem.. snäll som han var så gick han upp och körde i från gråbo för  att skjutsa oss hem:D tack alex:P vi kom hem  och jennifer kokade korv och värmde korv bröd:D  åt rökte gick och la oss.. men som jag alltid måste så gick jag och spydde och skönt var det:D jag och jennifer ringde runt innan vi somnade och  så..
och i morse när jag vaknade gick jag igenom skickade sms haha fy fan vilka fylle sms jah hade skrivit...

fylle sms.. haha

1..  Si.mif du nu!
( vet inte vad det skulle så men jag skickade till fel person huu...)

2.. fy fan äckliga svin du är den fiskeoe luktar hon gott Moahaha
(haha skickade det till danne men jag vet inte varför:D)

3.. Du är verkligen men alkol ist
(haha det var till danne med)

4.. du luktar värre än havets öppna hav haha . stackars din son han är rädd för att du skall klä honom i tjej kläder. haha stackaren.
(Det skickade jag till Äckel Towe.. haha hon är så jävla fuul och äcklig.. hahaha
..................................................................................................................................................................
så vi gick och la oss typ halv 4 jennifer var så söt när hon sov låg fan upp på mej skit mysigt och så stönade hon lite hahah sååå söööt..
vaknade typ vid 8 mådde verkligen inge bra.. men somnade om.. vaknade typ vid 11 ..
i går kväll sa jennifer när du går i morgon väck mej då..
och när jag skulle gå sa jag till henne.. och hon sa kan du vara tyst tallen jag vill sova hahaha okej:D
åkte med bussen 10 över 12 hem till natta och duschade och det var skit sköt:D

skall till jennifer vid halv 4 i gen och sen skall vi åka hem till slite.. natta följer med inte så kul att vara sjäv när man mår piss:D  bilder efter gårdagens bravader kommer upp senare...
fy fan har verkligen ont i hela kroppen fan oxå:d men men kvällen var i alla fall rolig...

skriver mer sen.. hej dååå...

Kommentarer
Postat av: J W

haha stönar jag höhöhöhöhö...



precis låt mig vara tallen HAHAHA!!!

2008-11-23 @ 14:27:48
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha... jäkla tallbarr.. så du ska bråka. du måste vara snäll annars kommer inte tomten!

2008-11-23 @ 17:02:59
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: foxy

HAHAHA... men ta det lugnt.. Gråbofolket är inte att leka med :D

2008-11-23 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0