NU blir det en Jävla massa kraig....

vaknade kl 7 gick och duschade.. sitter här nu och skriver en rad för i natt skall jag sova hos mamma och gunnar och se sos gute och andra avenyn:D  fy fan vad trött jag är.. hu:( skall ta bussen till busstationen 5 över 8 och sen tar jag bussen halv 9 där i från till slite.. fy fan ville bara sova ut i dag:( natta ligger och sover som en gris nu..  det går aldrig att väcka en gris som sover:P haha men jag skall försöka snart:D hahahaha fy fan vad kul vi hade i går:D MOahahaha speciellt på Msääään:P

Min Älskade MAMMA och GUNNAR Hemma i Gothem...


MAMMA och GUNNAR när vi bodde på GRÅBO, typ vid jul. 06 eller 07...




Här ÄR min MOMMO GUNNEL och Min MOFFA TAGE, på julafton 06 eller 07..


Och Här är min PAPPA JOHN MARCUS på julafton 06 eller 07...



min familj förutom alla oss 3 syskonen..:D Good Bye!!!








Kommentarer
Postat av: Nathaly

Du kan va en gris... HAHAHA fan va jag älskar dig!

2008-11-20 @ 16:36:16
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: foxy

Vilka fina kort Pullon. Lägg in på syrrorna nästa gång, eller kom hit till Oslo :D

2008-11-21 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0