Jävlablogg.

vad är det för jävla blogg jävel?

mina namn

precissomallaandra
precissomni
somallaandra
bloggjevel
bloggjavel
blogghelvete


men till slut fick jag det har jävla namnet jevlablogghelvete..

hatar bloggen egenligen men jag vill vara precis som ni.. för jag har tydligen ingen talan, och jag får tydligen inte tycka vad jag vill. skall hem till mom and gunnar snart. min syster skall in till staden hu hon kunde ha följat ded i stället.. well well..

var i stan i går en stund vid jen och snackade lite:D åkte hem med bussen halv 7 sabina mötte upp oss vid pressan gick och handlade.. vi såg andra avenyn det är ju sjukt bäst.

i natt sov adam och natta här och vi spelade as mycket kort:D  skit gubbe, <3 7, chicago, plump och bluffstopp haha fy fan vad kul det var vi fuskade hela tiden vi satt uppe till halv 3 sen så gick vi och la oss... vaknade halv 12 i dag lagade spagetti och fiskpinnar:D mmm gott.. som adam sa hela tiden ÄT ÖRNGOTT KVINNA NU SKALL PAPPA FLYTTA UPP EN VÅNING.. hahaha fy fan vad störd han är:D  som han sa förra sommaren :D (Adam) - Tallen vi skall ha barn.. (Tallen) - NEEEEEEEEJ.. (Adam) - Jo jag är gravid.. (vi alla hahahahahaha)   Well Well nu skall jag dra,, jen och natta jag tycker om er:D

Kommentarer
Postat av: foxy

Lilla Pullon :)

2008-11-17 @ 19:31:00
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: J W

tur du bloggar tallen!



så jag kan läsa om smaskigheter, när det är grått ute haa!

2008-11-18 @ 14:10:31
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack du lilla sötnäbb

2008-11-18 @ 17:08:52
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0