Du är ful, och din mamma går för en hundring.

Jag natta och jennifer möttes vid söderport kl 8 så gick vi ner till hamnen och till strandpromenaden.. och sen lite överallt.. kom hem kl 22.00 så vi var ute och gick i 2 timmar och det var riktigt skönt. det är 1 Timme och 20 min mer än 40 min. och på fredag skall vi alla 3 och simma fy fan vad skönt det skall bli:P har inte ätit allt inom godis och sånt på 2 månader riktigt stolt är jag de..:D jag kan i allafall tacka nej och stå emot allt sånt..och det är bra:D på fredag blir det bolaget och simma och på lördag blir det fest.. skall ut på krogen och supa skallen i småbitar:d och ligga bakis i 2 dagar och på söndag blir det bakis dag hemma vid jen med cigg och coca cola och film:d   så ser min plan ut för i helgen.. hehehe

och så blir det lite röka vatten pipa och jennifers pälsmössa luktar lite bångvatten:D haha
den har pipan köpte jag till natta när jag var på mallorca..



haha jag och jen i sommras på någon pizzeria vid norr natta sitter bakom kameran:D


saknar sommaren, jag och natta satt på stranden, och då såg vi vår snygging L:)



jag och Danne.. det var fest hemma hos jen.. haha Danne spydde som en gris så hennes balkong... drog ut på korgen sedan..


den här bilden är riktigt snygg:P


natta var riktigt glad den kvällen:P



simning och krogen nästa Ella???

Kommentarer
Postat av: JW

du kan va en bångvatten själv ditt as



mohahahahhaha ses på frejdaah

2008-11-20 @ 01:28:41
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0