baka pepparkaka till mommo och moffa nu:D

hu hu hu.. man är kall och trött..
var och simmade i 50 min i går det var skönt och kul:D haha och så fick jag ett ragg där i basängen oxå:P söt han var...
natta följde med mej till slite i går kväll och jag bjöd henne på Lax wok. den jag gjorde i skolan var super god men den jag gjorde hemma i går blev inte så god med laxen nej:( hu.. men natta åt den i alla fall hon tyckte den blev god:D
såg andra avenyn och desperata hemmafruar missar inte ett enda avsnitt av det:D har 3 st boxar av desperat skall köpa den 4.e till jul oxå.:D då har jag alla....
sov som sagt var i slite i natt gick upp 20 över 5 i morse för att hinna med bussen 10 i 6.. åkte till stan då gick till badet kl7 och i dag simmade vi i 45 min.. det känndes verkligen i armarna och i benen sen i går:P men men det gick i alla fall.. min  kille var inte där i morse:D haha han kanske tar det sen..haha bakade pepparkaka i går typ 6 st för och se hur dom blev.. jag hyvlade dom med osthyveln. haha med det gick bra de.. det stod 6-7 min i ugnen och det hade jag men dom blev brända:( ja ja man kan inte lyckas med allt:D men fy fan vad det luktade gott i hela lägenheten det luktade verkligen JUL. så jag fick öppna dörren ut till trapphuset så att alla skulle känna hur gott det luktade haha smart:D så nu är jag hemma vid natta och bakar pepperkaka till mommo och moffa.. hoppas dom blir bättre:D vet inte vad natta gjorde precis men hennes pepparkakor blev visst uppblåsta haha hur lyckades hon??:D

Jag har bakat ett pepprkakshus en gång och set blev fint :D


se vad goda dom ser ut:D


jag sickade den här bilden till mammas mobil i går.. och då får jag ett sms.. GUD VAD SÖT DU ÄR:D och då blir man ju glad:D Älskar dej mamma.. <3 Tagen i lördags av Jennifer...

 
Kommer i hår när jag och Jessica var på Lalandia:D


Det var härligt härligt de:D


det är skit mysigt där...


Wow Wow Wow:P

Kommentarer
Postat av: Madde

Fan vad duktiga ni är och simmar! själv har jag precis kommit hem från träning.. körde en timme bodytoning. fan kommer inte kunna gå i morrn. nä nu är det god natt och sov gott! kram på er!

2008-11-26 @ 22:42:10
URL: http://sazzysot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0