varför alltid just ni 2??

varför tar ni 2 alltid åt er??

hela världen kretsar inte kring er hela tiden nej.. det finns faktiskt andra på denna ö..

så jag förstår inte grejen varför ni alltid skall lägga er i?

och jag har verkligen inte sagt att jag är felfri heller.. varför orkar ni bry er för hela tiden? jag lägger inte mej i erat längre så varför göra det här när det inte ens handlar om er??

hoppas ni mår bra av att förtsätta när en annan har lagt ner...

om ni ändå alltid tar åt er varför läsa min blogg för då?

och om det skulle handla om er någon gång mera så lovar jag att skriva ert namn så ni kan ta åt er då..

när man äntligen har fått frid så börjar ni..
hoppas ni är Nöjda..
ta reda på fakta innan ni yttrar er...


Jo du Madde den hemlisen skall vi snacka mera om när vi kommer upp till dej:D älskar mina fina syskon<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Komiskt att du skriver det samma dag man har mött dig i affären! oj de är första gången ja kommenterar din blogg men ändå...!

2008-12-17 @ 09:20:46
Postat av: Emma

aa den har ja sett ;P

2008-12-17 @ 15:08:37
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Madde

Tallen.. bry dig inte om dom omogna fjortisarna.. ödsla inte energi på dom,då visar du bara att du är mognare än dom! ha det.. ses på Fredag! älskar dig!

2008-12-17 @ 20:21:17
URL: http://sazzysot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0