skön kväll i Gothem:D

är vid mamma och gunnar nu.. har varit ute i garaget och gjort julkransar i dag med:d och sen så har jag putsat 2 st ljusstakar och dom blev verkligen glansiga:D skit fina...

i morgon så skall jag först hem och sen in till stan.. simma och gå en runda på stan.. madde och vera kommer ju i morgon natt fan vad kul:D längtar.. det blir riktigt skojj..

har bara tagit det lugnt och softat softich:D haha det är så skönt här ute speciellt när molle vaktar huset:D haha

lilla pollen då... så jävla söööt...


åker ju till stockholm den 23:e kommer att sakna mina bebisar skit mycket.. lilla bassen och bobban..


i morron lägger jag upp bilder på min julkrans jag har gjort i dag.. jag blev så nöjd själv faktiskt:D
Tack Tallen:P

ha ett bra liv alla See Yaa!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad söta dom är, alla tre djuren :D

2009-01-15 @ 15:58:31
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: Helena

men guuuuuud va söta katterna är! =)

2009-02-16 @ 20:29:07
Postat av: Helena

o molle förståss =)

2009-02-16 @ 20:29:40
Postat av: tallen

jooo vissst är dom de:D

2009-03-04 @ 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0