nu blir det Djurtema...

Älskar alla mina djur..

Här har vi Robert!   (Så fin Beby)


Här har vi Darracq min fina Bebis!  Saknar dej Borka hur mycket som helst)<3


Här är den Fina Chabli!  (saknar dej oxå fast mest Borka hahaha)


Här är min älskling Sebastian! (Gillar Handfat eller hela badrummet)


här har vi Moltas björnen!  (Moltas gillar mest Gunnar:P)


Boppan                                      Basse och Boppan              Bastian                                 
              

          Bröderna                                      Min!
          

Mina fina Älsklingar!!!

puss hej... hahaha fittligan:P

Kommentarer
Postat av: foxy

Hehe, snart ses vi :)

2008-12-07 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0