Jaha:D haha

var och simmade i går.. var även vid jennifer och mommo och moffa:D sov hos natta i natt.. skall kanske åka till jennifer i dag om hon hör av sej.. skall i alla fall hem till slite i kväll till mina bebisar:D natta skall oxå följa med.. skall väl höra av sej till adam och fråga om han vill komma bort till oss i kväll:P fy fan vad hungrig jag är.. åt en macka i morse.. natta hade gjort gröt men jag kunde verkligen inte äta de fy fan vad äckligt de var:( huu..

fan vad havregrynsgröt är äckligt...


får väl ta och göra lite makaroner nu då så man inte spyr.
jag har fått en tendens till att spy när jag verkligen är hungrig.. ni vet sån har hunger illamående..
förra onsdagen så var jag så jävla hungrig så jag gick i från skolan för jag skulle hem.. och när jag går utanför ICA så spyr jag rakt ut.. fy fan vad äckligt.. alla bara glodde:d haha men jag bara fortsatte och gå:D det är ju lixom inte så att jag tänkte skura upp de precis.. haha så nu måste man äta när man är hungris.. men passa er så ni inte trämpar i Tallen hunger spyor:D Moahaha
Bara inte natta spyr när hon läser de:D


Wow på lördag blir det ferra:D fan vad nice alla syskonen och jennifer.. fast hon är min stora syster i bland när hon får de av natta:D haha 

Ge mej en öl så ska ni se jag vaknar till.
Ge mej en öl så gör jag vad du vill.
Ge mej en öl så finns det inga gränser kvar.
Ge mej en öl så ger jag allt jag har..

FEST KROGEN FEST KROGEN FEST KROGEN FEST KROGEN FEST KROGEN FEST KROGEN FEST KROGEN .


vårt sprit lager  till helgen:D



vi syns säker på lördag... see ya!!

Älskar min syster!

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Hahaha ja jag höll nästan på att spy där.. Haha..

2008-12-16 @ 13:50:53
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

På en flygplats. ;P



Ahaa, najs. =D



Jadu, inget sen vad jag vet.



Har du mjölk eller vatten i gröten? När du gör den alltså??

2008-12-16 @ 14:20:32
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

*Är inte heller ett stort fan av havregröt. Men det blir då mycket godare om man kokar i mjölk istället för vatten. :D



Kraam

2008-12-16 @ 18:03:14
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: foxy

Den Sheridan längst fram kan jag ta själv tack :D

Kom ihåg att jag har med mej ungefär lika mycket till Gotland oxå. haha

2008-12-17 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0