AWKWARD!!

hahaha jag pratade med morgan precis och han sa vet du jag fick ett sms av ::::: i förra veckan och hon skrev skulle du kunna ha sex med mej om du fick chansen?? och då skrev morgan japp för skoj skull för att se om hon kunde göra så mot mej.. och hon fattade tydligen inte att han skojade.. för dagen efter så fick han ett sms där det stod .. hej sötnos bla bla bla Kyss.. men då svarade han inte och bara för att han inte svarade skrev hon ett till sms där stod det.. bara så du vet så var det min kompis som skrev det bara för att jävlas.. JO VISST HAHA DET TRODE INTE MORGAN PÅ HELLER.. FÖR HON HAR JU SMSAT LITE DÅ OCH DÅ TILL HONOM.. HOPPAS HENNES KILLE VET VAD HON HÅLLER PÅ MED?? TROR INTE DE..
det kommer bli surt för dej en vacker dag.. hahaha

har varit i skolan i dag fixat inför julbordet..
viktor den jäveln smetade in hela mitt ansikte med lax spad fy fan vad äckligt:d haha men han fick tillbaka han:P
är men natta nu skall upp kl 5 i morgon för vi skall simma... och man börjar bygga på muskler oxå:P haha

ja ja ha det bra alla mina snälla älskade älsklingar.. och ät bajs ni andra,, och ni vet ju vilka ni är MOahahaha..

Ja ja han vill inte ha något där i alla fall.. haha
verkligen AWKWARD!! ...haha

Sabina min lilla korv kommer snart hit och då blir det massa skit snack Moahaha

 min fina bebis:D


Ni .. Är verkligen luft.. Men gud jag vet asså inte varför jag är tillsammas med henne?.. gud mitt liv är så förstört jag har inget:D hahaha

Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha skrattretande!

2008-12-09 @ 15:30:21
Postat av: Bea*

Åh vilken sötnos

2008-12-09 @ 15:31:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Tallen

Jo men visst är de ô)

2008-12-09 @ 16:03:24
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: anna

Jo faktiskt. Eftersom ni verkligen tror att hon också menade allvar. Det var jag som skrev smset från tanjas mobil när jag skulle retas med henne. det där med kyss. Jag skrev så till många. Och det om sex skrev Tanja till många. Det är morgar som inte har något att hämta hos Tanja.

2008-12-09 @ 20:46:25
Postat av: Anonym

SNART SES VI :)

Älskar dej lilla drullon..

2008-12-10 @ 09:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0