hahaha fy fan..

var i skolan i går fixade inför julbordet. bakade lite och så.. gick hem efter skolan jag sabina och maria stannade till kl 4 och bakade:D kom sen hem, såg på tv höll på att somna.. sabina kom typ halv 6 till mej.. sen kom maria oxå spelade monopol haha fan vad kul det var.. kl 8 såg jag på idol och messade med massa folk haha.. ringde till Big Dick och bad han komma:P så vi hade lite kul här hemma:D FAAAAAAN Robin skulle ju ha stannat kvar:( JÄVLA Alice fy fan:(
men men såg fredag hela vecka och peter magnusson Jag älskar dej<3:D gick och la mej sen.. natta ringde typ 00.15 i natt och sa att jag kunde komma och möta henne så det var bara att traska i väg..  medans Big Dick låg och sov:D efter det  när vi var uppe här i gen så gick vi och la oss.. vaknade halv 11 i morse och åt frukost, dom ser nu på tv.. och sebastian kom upp till mej nu:D älskar dej Bebis.. skall väl in till stan snart med natta.. men men skit på er alla andra förutom ni 3 <3

mina bebisar:D



Min älskling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0