Fullt upp era Idioter..

Vaknade halv 7 i morse Åt Gröt fy fan vad äckligt det var.. känns ännu som att jag har gröt upp i halsen:D Måste lära mej att äta de.. hahaha
vi drog och tränade, kom i vattnet när kl var kvart i 8 och så det blev 40 min i dag.. efter de så gick vi på stan ett tag sen drog natta till arbets förnedringen och jag till mormor och morfar och när jag kom dit så bakade mommo rullrån:D hon bjöd på ett men jag tackade NEJ så klart:P när kl var halv 11 så åkte jag och moffa och hämtade natta på öster och åkte sedan till RUSTA:D Jävla Rusta haha fy fan.. åkte sen tillbaka på öster och handlade en julklapp till Galne Gunnar:D Nu är det bare madde kvar:D drog sen till MM och fixade lite,, sen hem till natta i gen... Gunnie ringde precis och frågade om jag ville följa med henne och gå ut med hundarna och jag sa JAAAAAAAA:D dom näst bästaste hundarna och den bästaste Gunnie:D
hundarna är newfoundland hundar:D så jävla fina.. sorken och Nalle:D

dom ser ut så här fast finare:D



Jag får ta kort på dom sen och visa dom riktiga Bebisarna:D


Men det här är i alla fall mina Bästaste Älsklingar:D Fy fan vad jag saknar ERRRR<3
jävla pappa låt dom få komma ner... I alla Fall Durken...


Skall hem sen efter Turen till Gothem och kolla om det finns tvätt tid.. skall åka in till stan i kväll ja eller i natt i gen..
och i morgon blir det jobb i skolan huu:( TRÅKIGT......

Well well Blev lite bajsnödig nu så jag skall väl ta och skita och tänka  på er samtidigt, ni vet vilka ni är..
men ta inte åt er om ni inte känner för de...

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Haha, jodå. MEn har tyvärr praktik på söndagen så man kan inte svira riktigt mycket som man vill. Men lite kul ska vi i alla fall ha. =)



Aah, men får ni äta nå då?? Eller bara servereing? Kontsigt att det är på helgen..



Vad är det för hundras på de övre bilderna. Riktigt myspysiga såg de ut. =)

2008-12-12 @ 13:14:14
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaaa

2008-12-12 @ 13:20:03
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: MALIN DEILERT - The God

Aaah, tacktack. :)



Är jennifer din syster??



Kraam

2008-12-12 @ 13:28:51
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Jahaa, har inte ens läst bloggen.



Men jaa, har du sett videon?



Asså, nog vet jag att man inte ska hoppa på folk med sjukdommar å så. Men hon ska inte tro att hon får bete sig hursomhelst pga att hon är det. Vissa verkar som tro det.



Och klarar de inte av påhopp så ska de inte hålla på med sådant skit själva!!



Usch, tråkigt detta blev. ;P



Kraam

2008-12-12 @ 13:35:37
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: amanda

grejen va den att vi kände att natta vart helt anorlunda..de va hela poängen..vi tyckte inte att hon va som förut.vilket vi inte tyckte om.de kändes som hon förändrats pga jenifer.men orkar inte tjaffsa längre..

2008-12-12 @ 13:40:52
URL: http://dollarbaby.blogg.se/
Postat av: Foxy

Duktiga ni är som tränar och håller igång nu :)

2008-12-13 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0