faaaaan..

I tisdags kväll var jag i skolan och bakade inför det där öppethus på skolan..
jag bakade kärleksmums med saffran i och rosa kokos på skit fin blev den..



och så bakade jag Amrekanska muffins med chokladbitar i..


och så bakade jag två st drömtårtor, fast tidigare på dagen. en vanlig med choklad deg och vit kräm. och den andra jag bakade var rosa deg och snorgrön kräm tog inge kort men dom blev skit fina:D
Peter sa att jag var duktig:D





sov vid natta.. vaknade kvart i 6 i morse. åt gröt fan vad äckligt men det är billigt och nyttigt:P åkte i väg till simhallen. när vi väl var i bassängen så var kl 7.. vi simmade 40 min i dag.. efter det gick vi till obs och handlade en banan.. kl 08.55 tog vi bussen till lassis för jag skulle in på en efterkoll.. och hon sa att det börjar läka fint nu.. så nu skulle jag inte in dit mera fören om det inte blev akut.. sköönt:P mår inte så bra i dag är lite krasslig i magen:( efter lassis så åkte vi hem till mormor och morfar. mommo höll på me maten så vi skulle få mat. sallad, potatis och fläsk med löksås fan vad gott det är:D jag diskade och torkade efter maten medans natta rullade håret på mommo.. moffa satt vid tv och sov tror jag:D hahaha vi såg ett avsnitt av hem till gården där.. det är skit bra... när jag och natta satt och väntade på lassis så började vi att prata om Ryggmärgsbedövning för jag har ju fått det en gång.. men jag fick aldrig se nålen.. jag frågade om jag fick det.. men doktorn tyckte det var bäst om jag inte såg den.. så det fick jag aldrig. jag har förmej att den är stor hmm?:S o ni vet hur en sån ser ut skriv då..

har fått sån nålskräck:S


se vad jag stötte på när jag gick på stan:D sååå söt...


ja ja skall åka hem till slite i kväll.. skall ju till skolan hu hu:( ja just ja jennifer var ju här en stund i går ju och vi snackade lite skit vi 3 Moahahahaha vi 3 Fittligan:P haha eller ainbusk som man kan säga oxå:D haha
vet ni vem det här är??(Prins leker du där??) hahaha sååå söt du är.. vill du leka med mej?Phehe

Bye Bye..

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det blir klart i helgen.. det kommer bli skitssnyggt!! kul att ni kommer! puss%kram..

2008-12-04 @ 13:36:24
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: Nathaly

Haha ja vad söt det lilla lammet var :) Han var rolig att leka med, när får jag smaka dina underbara kärleksmums då?

2008-12-04 @ 16:14:07
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: Jennifer Wikman

VIll du leka m mig

2008-12-04 @ 20:21:08
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: foxy

Ja nålarna till ryggmärgen är STOOORA. Just för att dem skall kunna gå gjenom ryggmärgen utan att gå sönder.. Synd att du inte stannar hemma med mej i julen.

2008-12-04 @ 20:28:57
Postat av: foxy

Varför kommer inte det man skriver med???

2008-12-04 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0