det blit fylla fylla..

Postat av: foxy

Den Sheridan längst fram kan jag ta själv tack :D
Kom ihåg att jag har med mej ungefär lika mycket till Gotland oxå. haha

2008-12-17 @ 14:34:56
............................................................................................................

det kommer verkligen att bli en fylle fest de..
men madde skulle väl oxå ta med sej ungefär så mycket väl??:D haha
jag natta och jennifer har du köpt de.. men det lär ju bli över till vi kommer hem i gen jo:D efter jul blir det fylla oxå... måste ju passa på nu när ni kommer ner..

längtar sjukt mycket efter er...

det här var sjukt DYRT. men det fick gå de:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå dyrt var det ju inte.. Du köper ju från smugglarna i Slite hamnen :D

2008-12-18 @ 18:49:25
Postat av: Anonym

Ja det var jag foxy som skrev det där :D

2008-12-18 @ 18:50:04
Postat av: foxy

Ja men så dyrt var det ju ändå inte. Du köper ju från smugglarna i Slite hamnen :D

2008-12-18 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0