Baktema.

Tycker om att baka:D jag tycker om att äta det oxå:P haha Men det har jag slutat med nu för man måste ju hålla i gen:P

Här bakade jag en hallon PAJ i skolan.. (Ogräddad)


den har precis kommit ut ur ugnen nu:D hallonen var lite rinniga..


Bakade en tårta till morgan när han fyllde 33 år i sommras:D haha en barn tårta.. fast han är ju ett barn;P


Såg på Leila bakar hon gjorde en Disney paj, och så ville jag oxå testa fick skarva lite där på degen för den bara lossnade:D men den blev god i alla fall... Bjöd med mej till Nattas jobb oxå.. och alla tyckte den var god:D


Och så bakade jag ju Kärleksmums med saffran:D och rosa kokus som cymboliserar KÄRLEK:D


Och så mina Amerikanska Chokladmuffins med Chokladbitar i:D


Jag bakade 2 st Drömtårtor oxå men glömde ta kort:( men men det kommer mera bilder på Mina bakverk:)

Kommentarer
Postat av: karolina

hahah! tack så mkt :)



ååh god paj eller vad?! mums

2008-12-07 @ 16:26:18
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thanks! :D:D



Gud, vad gott allt ser ur...får man smaka? (A)

2008-12-07 @ 17:01:37
Postat av: foxy

Hoppas man kanske kan få en tårta när man fyller år då :D

2008-12-07 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0