äntligen..

madde och vera kom i går natt.. det var trevligt. vaknade halv 8 i morse skulle åka till Ica maxi och kolla efter snöspray till mamma.. och det hittade vi.. åkte sedan ut till slite för att natta skulle klippa sej med mamma.. och då passade jag på att åka hem och fixa lite innan vi skulle in till stan i gen..  när vi var klara i slite så åkte vi in till mormor och morfar för dom skulle bjuda på mat:D(LAX) fan vad gott.. var där till kl 12.. efter maten diskade ovh fixade vi lite.. sen hade madde vera och natta och moffa sälodling i sängen medans jag och mormor var nere i källaren och hämtade lussebullar:D  sen fikade vi.. alla vi 4 syskon gick in i barnensrum och spelade kort mycket trevligt var de.. mormor var så glad att se alla oss hålla samms:D men jag och natta hade tjafsat lite innan haha:P vid 5 tiden så kom mamma och gunnar med mommos och moffas julgran:D så jag och vera klädde den:D jätte fin blev den.. vi åkte väl i från dom när kl var 6 ungefär.. åkte sedan till signalen och handlade mat och groggvirke:D FÖÖÖR I KVÄLLL BLIR DEEE FEESST! Whii! så nu håller vi på att göra oss i ordning inför kvällen...  snart kommer jennifer oxå Nice:D ja ja men bilder från i kväll kommer troligtvis upp i morgon:D

men men ha det bra alla...

älskar er alla mina underbara syskon inklusive jennifer;P

PARTYYYYYY!!!



See Yaa!

Kommentarer
Postat av: mange på gråbo

jag tycker du är en tönt

2008-12-24 @ 12:03:58
Postat av: Anonym

jag älskar dej.

2008-12-28 @ 13:25:06
Postat av: Anonym

Moget att skriva sådär haha fy fan

2008-12-28 @ 21:34:50
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0