Månad 4 idag:D

jaha ja igår möblerade jag och Danne här hemma, och så har jag fått ett erbjudande på en 2.a i Äckel slite:S inget fel på slite egentligen med det är folket som gör slite Stört.. men men vi fixade och trixade lite här igår, mycket fint blev det.. riktigt nöjd. sen såg vi på Film Johan Falk, sen sov vi. vaknade typ vid 10 i morse med då fanns det ingen danne här.. mitt hjärta började slå ännu mera mycket rädd blev jag. men sen kom han hem han hade varit och handlat min lilla Älskling:D sen så har jag sett på tv och sen tog jag en liten tupplur. sen duschade jag gick ut med viktor sen fortsatte och städa:D nu är det nästan klart sitter och ser på tråk fotboll AIK och Göteborg Huuu.. sen kommert isak skall vara här medans linda och Jonas är på Rockfesten.. skall väl bara sitta hemma och kolla på film och ta det lugnt mycket skönt...  Åh jo idag går jag in i Månad 4 nu är det bara 5 månader kvar till det är dags.. skall på ultraljud den 2 december och då får vi reda på ett klokt Datum för BF.. men än så länge blir det den 30/4/10 som det är sagt... Älskar min Familj mycket mycket<3<3<3 puss puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

¤ månader tallen:) så spännande:D jag och my saknar er jätte mycket ha det bra ...puss

2009-11-07 @ 19:47:52
Postat av: Tallen

Jag saknar er oxå:D kom tillbaka nuuuuu<3<3<3<3<3 pussss

2009-11-07 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0